Αυτοαποκλεισμός
Αν αισθάνεστε ότι κινδυνεύετε να αναπτύξετε πρόβλημα στοιχηματισμού, ή πιστεύετε ότι έχετε κάποιο πρόβλημα στοιχηματισμού αυτή την στιγμή, θα σας παρακαλούσαμε να εξετάσετε το ενδεχόμενο χρήσης της δυνατότητας του Αυτοαποκλεισμού, με τον οποίο, δεν θα σας επιτρέπεται να στοιχηματίζετε στην bet365 για μία καθορισμένη περίοδο 6 μηνών, 1 έτους, 2 ετών, 5 ετών ή επ' αόριστον.
Αν επιθυμείτε να σταματήστε να παίζετε για κάποιον άλλο λόγο, θα σας παρακαλούσαμε να εξετάσετε την περίπτωση λήψης κάποιου Χρόνου Παύσης ή το Κλείσιμο Λογαριασμού.
Τι συμβαίνει όταν αυτοαποκλείεστε;
Κατά τη διάρκεια μιας περιόδου Αυτοαποκλεισμού, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό σας για στοιχηματισμό και στα τυχερά παιχνίδια, αν και θα μπορείτε να συνδεθείτε και να κάνετε ανάληψη οποιοδήποτε εναπομείναν υπόλοιπο. Δεν θα είναι δυνατό να ανοίξετε ξανά το λογαριασμό σας για οποιονδήποτε λόγο και η bet365 θα κάνει ό,τι μπορεί για να ανιχνεύσει και να κλείσει όλους τους νέους λογαριασμούς που μπορεί να ανοίξετε.
Έχετε επίσης τη δυνατότητα να επιλέξετε σε ποιες περιοχές της ιστοσελίδας θα θέλατε να περιορίσετε την πρόσβασή σας, για παράδειγμα, στα Σπορ, στο Πόκερ, ή σε όλα τα προϊόντα Τυχερών Παιχνιδιών.
Επόμενα βήματα
Αν και θα σας αφαιρέσουμε από τις βάσεις μας δεδομένων μάρκετινγκ, προτείνουμε επίσης να αφαιρέσετε την bet365 από τις ειδοποιήσεις σας και να διαγράψετε/απεγκαταστήσετε όλα τα bet365 apps και τις λήψεις, καθώς και να μπλοκάρετε/μην ακολουθείτε τους λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης της bet365. Ίσως θελήσετε επίσης, να σκεφτείτε την εγκατάσταση λογισμικού που εμποδίζει την πρόσβαση σε ιστότοπους στοιχηματισμού. Για να το κάνετε αυτό, παρακαλούμε, κλικάρετε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.
Θα σας προτείναμε να απευθυνθείτε σε κάποια υπηρεσία υποστήριξης για ζητήματα προβληματικού στοιχηματισμού, η οποία θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το πρόβλημά σας.
Μπορείτε να κάνετε αυτοαποκλεισμό στον λογαριασμό σας στον τομέα Εργαλεία Ελέγχου Στοιχηματισμού από την περιοχή των Μελών, επιλέγοντας Αυτοαποκλεισμός.
Εναλλακτικά, μπορείτε να έλθετε σε Επικοινωνία με κάποιο μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών μας για βοήθεια και περαιτέρω ενημέρωση.